Veri Kılavuzu

Süt ve süt ürünleri istatistikleri aylık anketi sadece ticari olarak faaliyet gösteren çiğ süt ve kremayı girdi olarak kullanan sanayinin Nace Rev.2 sınıflamasına göre 10.51 başlığı altında faaliyet gösteren entegre süt işletmelerine uygulanmaktadır. Kapsam tüm Türkiye'dir. Aylık periyotlar halinde işletmeler tarafından web ortamına girilen ve derlenen veriler aşağıda “Mikro Veride Yer Alan Değişkenler” başlığı altında yer almaktadır.

Bu CD’de firmalara ilişkin 2015 Yılı Süt ve Süt Ürünleri Anketi’ne ait mikro veri seti yer almaktadır.

Mikro Veride Yer Alan Değişkenler

Mikro veride bulunan değişkenler ürün kodları ile birlikte aşağıda yer almaktadır:

  • Ürün kod 1; İnek Sütü
  • Ürün kod 2; Koyun Sütü
  • Ürün kod 3; Keçi Sütü
  • Ürün kod 4; Manda Sütü
  • Ürün kod 5; Krema
  • Ürün kod 6; İçme Sütü
  • Ürün kod 7; Kaymak
  • Ürün kod 8; Konsantre Süt
  • Ürün kod 9; Tam Yağlı, Yarım Yağlı Süt Tozu, Kaymak Tozu
  • Ürün kod 10; Yağsız Süt Tozu
  • Ürün kod 11; Tereyağı
  • Ürün kod 12; İnek Peyniri ( İnek sütünden elde edilen tüm peynir çeşitleri)
  • Ürün kod 13; Koyun, Keçi, Manda veya Karışık sütlerden elde edilen peynirler
  • Ürün kod 14; Yoğurt
  • Ürün kod 15; Ayran

Ayrıca İnek Sütü, Koyun Sütü, Keçi Sütü, Manda Sütü ve Krema değişkenleri için, İşletmenin kendi çiftliğinde ürettiği; miktar bilgileri de bulunmaktadır.

Yukarı